LØRDAG d. 23. april 2022 kl. 17 i Kulturbrugsen, Sebbersund med efterfølgende spisning (tilmelding nødvendig)
Dagsorden ifølge vedtægterne (se www.Navet.dk):
1. Valg af dirigent.
2. Beretning ved formanden.
3. Regnskab ved kassereren.
4. Fastsættelse af kontingent. Bestyrelsen foreslår uændret kontingent.
5. Behandling af indkomne forslag. Forslag, der ønskes behandlet fremsendes i henhold til vedtægterne til formanden på: Jette.engelbreth@gmail.com
6. Valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleanter. – der skal vælges 3 medlemmer til bestyrelsen. På valg er:
Arvid Larsen, villig til genvalg
Elin Holst, villig til genvalg
Kenn Høygaard, ikke villig til genvalg.
Valg af to suppleanter udgår, da de på generalforsamlingen d. 2-10-21 blev valgt. Suppleanternes funktionstid er to år.
7. Valg af 2 revisorer og suppleant. Valg af revisorer og revisor suppleant udgår, da de på generalforsamlingen 2-10-21 blev valgt. Revisorer og revisor suppleant har en funktionstid på to år
8. Eventuelt.
Tilmelding til spisning efter generalforsamlingen (smørrebrød & øl/vand/snaps) skal ske til Elin Holst (mail: elin.m.holst@gmail.com ) senest onsdag d. 20/4-2022.
På bestyrelsens vegne
Jette Engelbreth